Dan Demi Waktu...


Assalamualaikum wbt...


Alhamdulillah setelah lama menunggu dan menghitung hari akhirnya berakhir lah sudah peperiksaan untuk semester kali ini. Lega sangat- sangat. Setelah bermalam - malam bersengkang mata menelaah buku , akhirnya berakhir sudah detik itu. Tapi perlu diingatkan perjuangan untuk semester depan bakal menjelma. Perjuangan masih panjang dan tidak berhenti disitu sahaja. Lately, i'm always feel want to cook when i gonna back to home. Tak taw la kenapa membuak-buak perasaan nak masak ni. Memang la selalu masak bila balik. Tapi kali ni perasaan ni cam pelik je. Antara resepi yang saya selalu masak bila balik ialah...Hah, nak taw tak kawan-kawan? Cube teka? Takpe lah saya gtaw lah. Saya suke masak sambal telur. Actually, it is my favourite food! My mom teach me how to cook this kind of delicious food hehe..



Insya Allah balik ni saya nak masak sambal telur ni lah. Huhu cam tak sabar je nak balik. Takpe2 sabar2.. Ade bape hari je nak balik. Semoga Allah mudahkan segalanye.Emm, pulangnye juga saya ke tempah tanah air ku dengan berbekalkan azam dan matlamat yang baru. Semoga berjalan denga lancar dan dipermudahkan segalanya amin ya rabbana... Kawan- kawan pun doakan lah jugak ye. Syukran.. Sekadar di sini dahulu sahaja coretan saya buat kali ni. Wassalam, ilalliqo'.. :)
 
 

0 comments:

Post a Comment