My Beloved Parents!

Assalamualaikum wbt..
 
Alhamdulillah semester 5 telah melabuhkan tirainya.. Cuma sedang memerah keringat untuk menyiapkan cebisan-cebisan tugasan  terakhir yang begitu menguji keimanan ku buat sem ini...Tapi aku menganggapnya sebagai batu loncatan untuk terus maju kehadapan. 
 
 Aku juga memanjatkan kesyukuran yang tak terhingga kepada Allah SWT kerna memberi kesempatan kepadaku untuk pulang ke kampung walau hanya beberapa hari. Akan ku cuba manfaatkan masa yang amat berharga ini dengan sebaiknya.Tenang tengok muka adik-adikku yang berseri-seri memperolehi keputusan cemerlang dalam PMR dan SMA baru-baru ni..Tahniah ye buat kalian semua. Teruskan perjuangan dalam mencapai mardhotillah. Bukan mengejar kejayaan dalam akademik semata-mata. Pesanan khas buat diri yang kerdil ini juga.
 
Banyak yang dibualkan dengan ibu tercinta pagi ni.Kalau boleh nak cerita kat mak semua benda yang berlaku dari awal sem hingga lah akhir sem .Ibu lah tempat luahan hati dan perasaanku.. Abah pun sama juga.Hehe.Jealous plak abah nanti tak mention namanya kat blog ni hehe. By the way, I feel so lucky to have both of perfect parents like you all. Love you all so much!

                                                                     Ma yang cun !


                                                                 Abah yang sporting!

                                     Nilah adik saya yg dpt 9A PMR,nama dia Asiah...comel tak hehe...


                                         Ha, ni  plak Osman,dia dpt Jayyid Jiddan in SMA...


Doakan anakmu ini agar menjadi mujahidah yang solehah dan kuat dalam memimpin ummah.Terima kasih juga buat abah and ma sebab mendidikku dari kecil hinngalah sekarang. Pasti cukup teruji dalam membesarkan kami hingga jadi orang yang berguna.Last but not least, tanpa kalian berdua tiadalah aku di dunia ini...Wallahua'lam :)
 
*Adik-adik yang len jgn jeles ye akak tak upload gambar korang...len kali akak citer  pasal korang plak yea...hehe luv you allzzz so much2 :)

0 comments:

Post a Comment