'Kini Aku Kembali'





Alhamdulillah,setelah sekelian lamanya saya diberi kesempatan 'menjenguk' kembali blog yang ditinggal lama ni.Allahu robbi bersawang dan berhabuk sudah.Last update rasanya masa tengah belajar dulu..Hehe..Takpe,selagi ada masa kita cuba baiki ye.


Baru-baru ni saya ada join kelas product berkaitan product kesihatan Shaklee.Saya kira ia antara kelas online yang sangat mantap pernah saya join.Dalam kelas tu saya dapat belajar banyak ilmu baru tentang produk-produk Shaklee dan manfaatnya.

Pasti ada yang tertanya macam mana saya boleh terjebak dalam bidang ni kan.Saya mula mengenali Shaklee dengan sorang senior saya masa belajar di universiti dulu.Dia lah yang kenalkan saya dengan Shaklee.Sebelum ni memang dah ada consume vit c Shaklee.So,ingat untuk guna kegunaan sendiri je.Rupanya boleh jana pendapatan dengan Shaklee ni.

Jadi,setelah berbincang dengan suami saya mengambil keputusan untuk melibatkan diri dalam bisnes ni.Sejak mula lagi saya rasa sangat bertuah dapat join Group Shaklee ni sebab dalam group ni kita bukan sahaja dapat belajar baaaanyak product knowledge tapi disamping tu sahabat-sahabt dalam group sangat supportive.

Dalam bisnes Shaklee ni juga kami diajar cara marketing,cara nak close sale,product knowledge dan lain-lain lagi.Banyal sangat ilmu yang saya dapat dari group ni.

Antara 'big why' saya join bisnes Shaklee ni juga sebab saya nak capai impian-impian saya.Saya nak kongsikan kebaikan produk kesihatan ni dengan semua orang.Saya pasti di luar sana pasti ada yang mencari-cari antara produk kesihatan semulajadi ni.Semoga saya dapat lakukan yang terbaik dalam bisnes ni untuk capai semua impian saya.Ameen..

0 comments:

Post a Comment