VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH PALING JIMAT!

Assalamualaikum wbt...


Kulit muka yang cantik pastinya menjadi idaman setiap insan tak kiralah buat kaum wanita mahupun  lelaki. Yelah,muka ni kan merupakan aset penting kita semua.Kalau nak berjumpa dengan orang ramai pastinya  muka kita  yang ditolehnya terlebih  dahulu.


Teringat lagi peristiwa pada tahun 2019 yang lalu tatkala Kak Cah pernah terlibat dengan kemalangan jalan raya.Kak Cah mengalami kecederaan yang menyebabkan tulang pipi sebelah kanan patah.Justeru, setelah selesai menjalani satu pembedahan dihospital,ia meninggalkan kesan parut jahitan di pipi Kak Cah.


Allahu,Kak Cah rasa sangat down bilamana ada parut dimuka.Sebab masa tu ramai yang tanya dan tegur pasal parut di muka  Kak Cah tu.Dah namanya wanita pastilah ada rasa sedikit  rasa sensitif bilamana orang menegur perkara yang berkaitan dengan rupa paras kita kan..Huhu




                                                Inilah keadaan parut dimuka Kak Cah sebelum dan selepas terlibat

                                                                           dengan kemalangan jalan raya.


Alhamdulillah,ada kenalan Kak Cah  mencadangkan untuk try Vitamin kulit cantik dari Shaklee iaitu ESP dan juga Sustained release vit c sebagai ikhtiar bagi menghilangkan kesan parut jahitan diwajah Kak Cah tu. Jom Kak Cah share dengan anda semua apa manfaat Esp (Energized Soy Protein) dan juga Sustained release vit c ni.


1.Energized Soy Protein (Esp)

Secara asasnya Energized soy protein ini merupakan kacang soya non- gmo yang diperkaya dengan lima sumber vitamin dan empat sumber mineral.Selain membantu membekalkan protein pada badan manusia,Esp ni juga membantu untuk kesihatan kulit.


Kebaikan Esp Untuk Kulit

1.Protein merupakan asas penting untuk kulit yang mana membantu membina kulit baru yang sihat serta kukuh.Setiap 21 hari kulit kita akan bertukar baru.


2.Merupakan minuman yang lazat dan kaya dengan protein berasaskan tumbuhan, Esp Shaklee ni juga membantu pembaharuan sel untuk membina asas kepada kulit yang sihat.


3.Protein juga membantu untuk membina kulit yang sihat.Ia juga menggalakkan penghasilan, pertumbuhan, dan perkembangan sel-sel kulit yang sihat.


4.Membantu meningkatkan keanjalan kulit dan meningkatkan penghasilan kolagen.



2.Sustained Release Vit c


Sustained released vit c Shaklee dihasilkan daripada ekstrak jagung yang mana ia sangat sesuai diambil oleh mereka yang mempunyai perut yang agak sensitif.Apa yang menariknya tentang vit c Shaklee ini, ia mempunyai teknologi sustained released yang mana ia melepaskan 500 mg (1 tablet) selama 5 jam dalam badan kita.Setiap 1 jam sebanyak 100 mg dilepaskan dalam badan kita.Menarik kan?

Kebaikan Vit C Untuk Kulit

1.Membantu pembentukan kolagen dalam badan dengan cara mengekalkan enzim aktif yang bertindak untuk penghasilan kolagen.

2.Membantu mencerahkan kulit dengan lebih sekata

3.Membantu mengatasi masalah kulit akibat kerosakan daripada terdedah kepada UV matahari.

4.Membantu merawat luka dalaman agar cepat sembuh


Berita baiknya bulan ni Shaklee ada menawarkan Set Rahmah Esp & Vitamin c ni dengan harga serendah RM99 sahaja!Masya Allah mana nak dapat promo harga jimat berganda-ganda seperti ni kawan-kawan!

So,jika anda mengalami apa jua masalah berkaitan dengan kulit dan tercari-cari solusi dalam menangani masalah tersebut..Kak Cah cadangkan anda semua cubalah ikhtiar dengan Set Rahmah Esp dan juga  Vit c ni.

Bulan ni adalah masa yang sangat tepat untuk anda semua dapatkan Set Rahmah ni.Harga jimat dan sangat murah serta berbaloi-baloi.


                                                                                         
                                                                 Jom segera dapatkan Set Rahmah jimat berganda ni!




Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Vitamin rahmah dibulan berkah ni dengan segera daripada Kak Cah ya.Boleh hubungi Kak Cah di talian yang tertera ini 013-5612253.

Atau boleh juga hubungi Kak Cah di medsos berikut:

1 comments: