Jom Rebut Peluang Insentif Shaklee Malaysia

Assalamualaikum wbt..


Tanpa sedar dah masuk tahun keenam Kak Cah menceburkan diri di dalam bisnes Shaklee ni.Pada  mulanya Kak Cah hanyalah sebagai pengguna sahaja.Kak Cah bermula dengan Set Hamil,Set Pantang,Set Kurus,Set Hilangkan Parut Muka dan lain-lain.Alhamdulillah,bila dah rasa positive feedback pada diri,Kak Cah mula menceburkan diri dalam bisnes Shaklee pula.

Alhamdulillah,hasil daripada berbisnes produk kesihatan ni Kak Cah perolehi bonus daripada Shaklee.Saat pertama kali mendapat bonus of course lah Kak Cah rasa sangat teruja!Kak Cah juga dapat berikan produk kesihatan Shaklee kepada orang tua di kampung hasil daripada bonus Shaklee yang Kak Cah dapat.Syok juga  kan sesambil buat bisnes disamping tu dapat beri vitamin percuma kepada mereka.

Justeru,Kak Cah lebih bersemangat untuk sebarkan manfaat produk Shaklee ni  kepada ramai orang di luar sana.Selain keluarga, Kak Cah juga turut kongsikan manfaat produk kepada kenalan,rakan-rakan ,saudara-mara juga sahabat handai.Sememangnya Shaklee  menawarkan pelbagai insentif yang sangat menarik buat semua pengedarnya.Jom Kak Cah terangkan satu persatu kepada anda semua.

Cash Bonus


Setiap jualan produk bernilai 150uv dan keatas anda layak mendapat bonus daripada Shaklee.Yang menariknya,walaupun anda hanya makan sendiri pun juga dapat menikmati bonus hasil daripada pembelian produk yang anda beli.Selain makan untuk sendiri,anda juga boleh berkongsi manfaat produk dengan keluaga dan rakan-rakan anda.Anda juga berhak untuk tentukan berapa bonus yang anda ingin capai kerana income dalam bisnes Shaklee adalah unlimited!

                                                      
                                                     



Car Bonus

Mungkin ada dalam kalangan anda yang ingin memiliki kereta idaman namun masih belum lagi kesampaian dek  kerana duit belum lagi mengcukupi.Anda jangan risau dengan car bonus Shaklee anda boleh pilih apa jua kereta pilihan anda.Apa yang menariknya lagi dengan car bonus ini juga anda boleh beli apa sahaja selain kereta hasil daripada bonus kereta yang anda perolehi.

                                                                  
                                                              


Convention Trip

Selain dapat menikmati cash dan juga car  bonus hasil daripada bisnes yang telah anda usahakan,anda juga berpeluang menikmati percutian percuma yang ditanggung 100% oleh Shaklee tanpa anda perlu keluarkan walau sesen pun duit daripada poket anda.Masya Allah mana nak dapat percutian mewah seperti ini.Malah Shaklee siap bekalkan vitamin percuma serta duit poket untuk kita bercuti.

                                                               



Anda teruja dengan insentif Shaklee yang menarik dan lumayan ni?Jadi apa tunggu lagi jom kita sama-sama jana pendapatan dengan bisnes ini dengan berbekalkan modal serendah RM35 sahaja.

Jika anda berminat untuk memulakan bisnes dan ingin dapatkan bimbingan exclusive  daripada saya,anda boleh terus tekan ke link whatsup yang telah saya sediakan dibawah. Ayuh daftar segera dengan saya!

Puan Nor Hafsah Mohd Nor
Shaklee Independent Distributor:ID 1244985
Contact:013-5612253


#nextblogging
#blogmegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023



0 comments:

Post a Comment