Hari Raya Open House Meriah Sekali

Assalamualaikum wbt..

Hari raya pastinya hari yang dinanti-nantikan buat semua yang bergelar seorang muslim.Hari yang penuh beerti menyambut kemenangan setelah sebulan berjuang melaksanakan ibadah puasa.Satu nikmat yang tidak mampu diucapkan dengan kata-kata bilamana dapat menyambutnya bersama-sama keluarga dan sanak-saudara yang tercinta. Antara event wajib bila tiba hari raya adalah menganjurkan rumah terbuka open house meriah sekali!

                                              
                                                   
Berpeluang menziarahi guru kami di open house

                                     

Bila bercerita tentang open house ni..Agak-agaknya apa yang bermain difikiran anda?Pastinya terdapat pelbagai menu dan juadah yang enak dan menyelerakan seperti ketupat,nasi impit,kuah kacang,lemang, rendang,nasi minyak, ayam masak merah,nasi dagang bergandingan dengan gulai ikan aya,lontong dan banyak lagi lah menu-menu menarik yang menjadi kesukaan rakyat Malaysia.


Aduhai,sambil menulis ni pun terliur dibuatnya Kak Cah kau ni taw hahahha..Semua menu yang Kak Cah tulis ni pun semuanya favourite Kak Cah juga.Hehehe..Setiap kali kalau pergi open house rumah kawan-kawan juga family,pastinya juadah nilah yang Kak Cah cari..Bila berkumpul ramai-ramai ni perlu diingatkan agar kita semua menjaga kesihatan diri dan juga  keluarga tercinta.


Jadi,sebelum beraya Kak Cah akan sediakan Set Imun Shaklee ni untuk family Kak Cah.Orang kabo sediakan payung sebelum hujan..Haa gittew..Al-maklum lah dalam seronok kita berkumpul dengan sanak-saudara tu,tanpa kita sedari kita turut terdedah dengan radikal bebas dan tanpa kita sedar ada yang kurang sihat disekeliling kita.


Sebagai persediaan dan juga langkah berjaga-jaga ayuhlah kita persiapkan perisai diri dan juga family dengan meningkatkan imun badan kita semua.Memang benar kadang kita tak dapat nak elak daripada penyakit menimpa diri kita,namun pepatah Arab ada menyebut "Pencegahan lebih baik daripada merawat".Justeru,sebelum apa-apa berlaku kepada diri kita maka ayuhlah kita sama-sama mengambil langkah pencegahan.


Set Imun Badan Shaklee
                                                    
                                                            

Set Imun Shaklee

Sustained release vit c : Sangat sesuai diambil oleh golongan dewasa untuk bantu tingkatkan imun badan.Didatangkan dalam bentuk tablets yang dirumus khas dari extrack jagung dan sesuai untuk diambil oleh mereka yang mengalami gastrik.Mempunyai teknologi sustained release yang mana melepaskan 500 mg (1 tablet) secara berperingkat selama 5 jam.

Hero Kiddo:Merupakan multivitamin dalam bentuk gummiey bear yang comel pastinya menawan hati anak anda.Mengandungi vitamin lengkap seperti vitamin c,vitamin D,Zink dan juga Elderberry yang kaya dengan antioksidan membantu kekebalan tubuh anak anda.

Nutriferon:Merupakan penggalak  membantu penghasilan interferon  didalam badan secara semulajadi.Didatangkan khas dalam bentuk serbuk gandingan empat bahan botani iaitu biji labu,bunga safflower,biji plantago dan bunga Japanese honeysuckle.

Bagi anda yang ingin mendapatkan ketiga-tiga produk untuk tingkatkan imun badan ini,boleh lah terus klik ke link whatsapp di bawah.Saya juga bersedia untuk berikan servis juga konsultasi cara makan yang terbaik.Kerana cara makan yang betul dan tepat akan membantu memberikan kesan yang maksimum pada badan kita.Insya Allah..
 

Puan Nor Hafsah Mohd Nor
Shaklee Independent Distributor:ID 1244985
Contact:013-5612253


#nextblogging
#blogmegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

 

0 comments:

Post a Comment