Syoknya Dapat Cash Rebate Dan Vitamin Pecuma!

Assalamualaikum wbt..

Siapa tak suka kan kalau setiap kali beli barang akan dapat cash rebate hasil daripada pembelian produk yang kita beli tu.Begitu jugalah dalam Shaklee ni,walau kita tak buat bisnes pun dan hanya makan poduk untuk diri sendiri sahaja,kita dah layak untuk dapat cash rebate.Best ke best? 

Macam mana tu ye nak claim cash rebate dan dalam masa yang sama kita turut dapat vitamin percuma?Hurmm macam menarik kan?Siapa nak bagi free je vitamin dapat macam tu je..Haa moh ler pakat baca Kak Cah nak share ni.

Dalam Shaklee,bagi setiap produk tu ada unit volume atau senang kabo macam point tu la. Jadi,dengan pembelian minimum RM480 dan ke atas kita dah layak untuk nikmati bonus serendah 5%.Justeru, semakin banyak produk yang kita beli maka semakin banyaklah cash rebate yang bakal masuk dalam akaun kita.Syok kan bila buka je akaun nampak ada duit masuk.Syoknyeee lah weh!


                                                                   

Jom tengok berdasarkan rajah di atas ni kan,lets say anda buat belian 300 uv bersamaan dengan belian  RM 960, maka anda akan layak menikmati bonus pertama bernilai RM 76.80 dan duit tersebut akan terus masuk ke akaun anda.

Bagaimana nak claim cash rebate dan makan vitamin percuma pula?

Bilamana anda dah layak dapat bonus ni, secara automatik anda juga dah layak untuk claim cash rebate anda tu.Sama ada nak claim atau tukarkan cash rebate anda kepada next vitamin ataupun boleh juga guna cash rebate tu untuk keperluan peribadi anda.

Rasa banyak ye 300 uv tu?Jom saya kongsikan  dengan anda semua cara yang sangat mudah untuk mendapatkannya.Bagi anda yang suka berkongsikan ilmu dan juga manfaat,inilah masanya untuk anda kongsikannya dengan keluarga,sanak-saudara,kawan-kawan,jiran tetangga juga kenalan anda.

Bila anda tahu masalah kesihatan mereka anda boleh kongsikan manfaat produk yang boleh menyelesai kan masalah kesihatan mereka itu.Nah,jadi semakin banyak manfaat produk yang anda kongsikan tanpa sedar semakin meningkat uv anda dan dalam masa yang sama bonus juga turut meningkat.

Kenapa saya suka berkongsikan tentang produk ini?Kerana kesihatan adalah nombor 1 pada saat dan ketika ini.Tanpa kita sedar ramai orang disekeliling kita yang menghidap pelbagai penyakit kronik seperti kencing manis,darah tinggi,gout,strok dan pelbagai lagi penyakit kronik yang lain.

Jadi,kitalah yang bertanggungjawab menyebarkan manfaat produk yang kita ada ini untuk bantu mereka dalam mencari ikhtiar untuk mengubati penyakit yang mereka hidapi itu.

Kak Cah harap semoga dengan perkongsian ini dapat membantu anda cara untuk dapatkan cash rebate dan juga vitamin percuma.

Jika anda ingin mengetahui secara details lagi mengenai produk Shaklee juga dan manfaatnya, anda boleh terus tekan ke link whatsapp yang telah saya sediakan dibawah.


Puan Nor Hafsah Mohd Nor
Shaklee Independent Distributor:ID 1244985
Contact:013-5612253


#nextblogging
#blogmegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023                                                       

0 comments:

Post a Comment