Renewal Mudah Dengan Shaklee!

Assalamualaikum wbt..


Hai apa khabar semua?Kak Cah doakan moga anda semua berada dalam kesihatan sihat walafiat.Insya Allah entry kali ni Kak Cah akan berkongsikan dengan anda semua cara untuk renew keahlian Shaklee dengan cara yang mudah.

Bagi anda yang sudah mendaftar sebagai ahli Shaklee,pastinya anda semua dah sedia maklum bahawa setiap tahun kita perlu renew keahlian.Tapi perkara ni sangat mudah dilakukan dan simple je cara nak renew keahlian tu.

Macam mana ye cara nak renew keahlian Shaklee ni ye?Mudah ke?Ye memang mudah sangat meh Kak Cah explain kat korang. Ada dua cara untuk anda renew keahlian Shaklee ni.Yang pertama biasanya keahlian kita akan tamat pada tarikh lahir kita.So,senang jelah nak ingat kan bila perlu renew sebab takkanlah kita ni lupa tarikh lahir sendiri kan hehehe..


                                                                
                                                                 

Cara kedua pula ialah kita juga boleh renew keahlian dengan membuat pembelian mana-mana produk Shaklee sama ada di website mahupun di branch berdekatan anda.Kalau ada branch dikawasan anda tinggal tu,haa molek sangat lah tu boleh la cuci-cuci mata kan tengok produk lain dekat brach tu.

Kenapa kita perlu renew keahlian ni?Kalau tak renew tak boleh ke?

Banyak kelebihan yang kita akan dapat bila kita renew keahlian ni antaranya:

1)Kita dapat menikmati potongan harga sehingga 20% bagi setiap produk Shaklee berbanding harga biasa.

2)Kita juga layak untuk dapat 50% harga promo yang Shaklee tawarkan.Wow best kan dapat beli produk jimat berganda-ganda dengan harga yang sangat murah.

3)Kita juga berpeluang untuk dapat bonus dengan pembelian produk Shaklee bemula dengan pembelian RM 480 dan keatas.Semakin banyak produk yang kita beli,maka makin bertambahlah bonus kita tu.Best ke best sangat??

Jika anda ingin mengetahui secara details lagi tentang Renewal Mudah Dengan Shaklee ni, anda boleh terus tekan ke link whatsapp yang telah saya sediakan dibawah.


Puan Nor Hafsah Mohd Nor
Shaklee Independent Distributor:ID 1244985
Contact:013-5612253


#nextblogging
#blogmegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023                                              

0 comments:

Post a Comment