Meriahnya Raya Dengan Shaklee

                           Assalamualaikum wbt..   

  
Alhamdulillah setelah sebulan menjalani ibadah puasa akhirnya tibalah masanya kita meraikan hari lebaran yang pastinya ditunggu-tunggu oleh umat Islam diseluruh dunia.Dan hari raya juga pastinya menjadi saat yang paling indah buat semua kerana dapat berkumpul dengan keluarga juga sanak saudara.

Kak Cah sangat bersyukur kerana dapat belikan baju raya dan juga persiapan raya untuk keluarga dengan duit bonus Shaklee.Kak Cah rasa sangat bersyukur walaupun hanya suri rumah tapi dapat juga belikan baju raya buat anak-anak dan keluarga dari hasil duit bisnes Shaklee ni.Ini antara nikmat yang wajib Kak Cah syukuri kerana disaat negara kita megalami masalah inflasi,tapi Kak Cah dapat peluang jana income dari rumah dengan bisnes Shaklee.

                                                          
                                                          
                                             
   

Dalam kita seronok meraikan hari lebaran,jangan dilupakan untuk menjaga kesihatan diri juga keluarga tercinta.Amalkanlah vit c untuk ikhtiar tingkatkan imun badan kita.Untuk anak-anak pula kita boleh berikan mereka hero kiddo ataupun nutriferon.Al-maklumlah dalam seronok beraya kita pastinya berjumpa dengan ramai orang dan terdedah dengan radikal bebas.

                                                             
                                                          

Kak Cah memang akan sediakan Set Imun Shaklee untuk family sebagai ikhtiar untuk tingkatkan imun badan.Bila badan sihat dan cergas,barulah Meriahnya raya dengan Shaklee.Haa gituu..Siapa lagi yang nak jaga kesihatan family ni kan klau tidak diri kita sendiri.Kalau dah sakit nanti tak syok lah beraya kan?

Bila dah syok beraya dan makan macam-macam tu,tanpa sedar berat badan pun makin bertambah dengan jayanya.Biasalah tu dah namanya pun beraya mestilah semua makanan kita nak rasa.Tambahan pula masa raya nilah mak-mak pun semangat masakkan makanan kegemaran untuk anak-anak tersayang.Kalau tak dimakannya nanti terasa pula orang tua kita kan.Alahaii apakan daya.Makan ajerlah.

Meriahnya Raya Dengan Shaklee ni anda jangan risau kerama kita ada solusi untuk ikhtiar bantu turunkan berat badan.Jadi,jom lah amalkan Set Kurus Shaklee ni.Gandingan Cinch Shake Soy protein, Omega,Lecithin dan juga Herbalax ni akan membantu kita untuk pecahkan lemak dan menyingkirkan segala sisa toksin dari badan kita.

                                                       
                                                   
         


Fungsi Set Kurus Shaklee secara details ialah seperti berikut:


Omega guard-Membantu membakar lemak dalam organ serta membantu turunkan kolestrol dalam badan

Cinch  Shake-Membantu agar kenyang lebih lama serta mengurangkan nafsu makan.

Herbalax-Buang toksin dan lemak dari badan,menjadikan badan lebih ringan dan cergas.

Lecithin-Pengemulsi lemak dalam salur darah,membantu kurangkan sembelit,membantu penyerapan vitamin larut lemak.

Kak Cah harap semoga dengan perkongsian ini dapat membantu anda sedikit sebanyak dalam proses menurunkan berat badan serta tingkatkan imun badan di hari raya.

Jika anda berminat nak membeli dan mendapatkan konsultasi Set Kurus Shaklee dan juga Set Imun Badan ni,anda boleh terus tekan ke link whatsapp yang telah saya sediakan dibawah.


Puan Nor Hafsah Mohd Nor
Shaklee Independent Distributor:ID 1244985
Contact:013-5612253


#nextblogging
#blogmegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

0 comments:

Post a Comment